Anneler yalvarırım bana yardım edin
Kafayı yemek üzereyim. Kızım 16 aylık. 6 aydan beri ek gıda ile bir sorunumuz var sürekli. Hicbirseyi doğru dürüst yemiyor hele kahvaltı sıfır. Yemek yemediği içinde sabah akşam gece ful emmek istiyor. Takatim kalmadı artık. Sabrım Tükendi. Değerleri de düşük. Yaşıtlarının hem kilo hem boy olarak da altında. Kendinden üç ay küçük hem cinsleri dahi kızımdan uzun iri.. gerçekten çıldıracağım kıyas yapmıyim diyorum ama tamamen beslenme ile alakalı yemiyor! Yemiyor! Yemiyor…. Ağzında bekletip ogurup atıyor… Napacagim günlerdir hüngür hüngür ağlıyorum… Bu çocuğun iştahını ne yerine getirir yalvarırım bana akıl verin.