Leyla54 aşıdan sonra calpol vb ilaç kullandınız mı yada yakın zamanda hasta oldu mu bir kaç ay içinde antibiyotik kullanımı yada herhangi bir ilaç? Böyle bir ilaç kullanımı , enfeksiyon durumu olduysa ondan olabilir. Değerleri endişe edecek yükseklikte değil 1 yaşa kadar düzeliyor merak etmeyin aynısını yaşadım. 100 üzeriydi değerleri 9.ayda normale dönmüştü. Bence sizin de böyle olur önemli birşey değildir diye düşünüyorum. Doktor birkaç ay takip edilmesini ister onları ihmal etmeyin sadece