Kızlar selam. İşimiz dolayısıyla Eylül ayından beri Hakkari Yüksekova’dayız. Oğlum buraya geldiğimize 7 aylıktı. Hastalanmaya başladı sürekli üst solunum yolu enfeksiyonu yaşıyor.
Hastane imkanı çok kısıtlı sadece bir tane devlet hastanesi var. Her gelişimizde antibiyotik ve hava verip gönderdiler.
Cumartesi günü yine geldik. Bu sefer yatış yaptılar.
Bronkopnömoni teşhisi koydular. Ailem Ankara’da orda detaylı baktırmak istiyorum. Lütfen bana yazın. Dönüş yapamayabilirim ama muhakkak okuyacağım
Şimdiden çok teşekkür ederim