esmaamine çok zor bir durum ben bu durumu önce 6 aylıkken yaşadım hamile kaldım ve bebeğim emmeyi bıraktı biberon almadı psikolojim bozulmuştu uyurken içiyordu biberonu az az ama aç karna uyutmak çok zordu 1,5 ay böyle sürdü sonra biberon emdi isteyerek. Şimdi 17 aylık aynı şeyleri tekrar yaşıyoruz ne kaşık ne de biberona ağzını açmıyor delireceğim