Show_must_go_on silad70 hayatımı kurtardı o benim ilk üç ay sadece onunla uyudu çok gazlı bir bebekti masaj yapıp takıyordum rahatlıyordu çok
tineanigra silad70 aldığım en işe yarar şeydi belki de. Oğlum çok gazlıydı sürekli kullandım cidden rahatlatıyor.
parliament silad70 kemeri takardım ağzına bir damla zeytinyağı sonra ana kucağının titreşiminde uyurdu uyandığında kakasını gazını yapmış olurdu. İlk aylar çok gazlıydı ve kakasını yapamıyordu bu şekilde çözüm bulmuştuk.
silad70 parliament ağzına zeytin yağı vermek biraz zararlıymış yutması zor olduğu için Allah korusun boğulma yapabiliyomuş
Oldugugibibiri silad70 mikrodalga yoksa hiç boşuna almayın. Ben öyle yaptım. Fırında ısıtırım falan diye düşündüm ama fiyasko
Yavrugeyikinannesi silad70 Oğluma kullandım çok faydasını gördüm. Gazlı bir bebek görsem hemen öneririm. Mutlaka deneyin❤️