-Devamlı tartılmamak ( kesinlikle zayıflamayı yavaşlatıyor )
-Emzirmek
-Korse takmamak ( korse takmak karın kaslarını tembelleştirir, zamanı gelince spor yapmak korse takmaktan daha etkili )
-Karbonhidrat ağırlıklı beslenmemek
-Genetik ( normalde göbekten kilo almıyorsanız hamilelik sonrası göbeğiniz daha çabuk düzelecektir. )
Bebeğim 27 günlük, 10 kilo verdim doğumdan sonra. Karnım yavaş yavaş indi yataktan kalkarken kasları çalıştırmaya özen gösteriyorum sadece. Spor yapmıyorum henüz. Aranızda spora başlayan var mı sezaryen olup ilk aydan sonra?