Cascas19 böylelerine acınmaz acınacak hale düşersin yoksa. O orada mutlu mesut işine devam ederken sen niye uğraşasın, hem de onun yüzünden. Bence davanı aç. Çok çalışmak istiyorsa, çok ihtiyacı varsa zaten bu tip olaylara hiç girmezdi, girdiyse de gereği neyse yapılmalı bence. Sizin gibi düşünen insanlar sayesinde niceleri herkese her şeyi yapabileceklerini düşünüyo maalesef