Basak71_ bizde prima ve molfix yenidoğduğunda pişik yapmıştı aylardır sleepy kullanıyodum çok memnundum ama malesef mor paketler kalktı piyasadan natural aldım iki tane kullanıp paketi bırakmak zorunda kaldım acayip sızdırıyodu sabah heryeri ıslaktı şimdi evybaby e geçtim çok çok memnunum yumuşacık bi haftadır kullanıyorum ne sızdırma ne pişik hiç bişey olmadı