EsmaTugra merhaba ben de senin gibi çok korkuyordum çok şükür bir şey olmadı. Sağlık ocağındaki doktor ve ebe hemşirenin tavsiyesi üzerine sabah gitmeden bir çay kaşığı calpol verdim. Aşıdan 4 saat sonra ateşi 37,2 olmuştu çok değil yani bir kaşık calpol daha verdim şükürler olsun ki bir sorun yaşamadık. Rahat ol