merhaba kızım 26 günlük sezeryan doğum yaptım. doğumdan beri aşırı derece iştahsızlık yaşıyorum, dün inanın sabah yarım simit yedim akşam biraz patates kızartması oda zorla. birde emziriyorum kızımı sadece anne sütü alıyor. hiçbir şekilde aç hissetmiyorum ve yiyemiyorum artık sütüm kesilecek diye korkuyorum. böyle bir durum yaşayan var mı acaba