Benim bebeğim de aynıydı uyurken sancı çektiğinde kalkıp bacaklarını karnına bükerek çıkardım çok kez uyurken sancılanınca ıııhhh ıhhhh diye inlemeye başladığı anda kalkıp gazını çıkarınca uyumaya devam ederdi bir de karnını bebek yağıyla masaj yaparak yağlardım ağız mendillerinden koyardım karnının üstüne sıcak tutsun diye karnı ve ayağını sıcak tutunca gazını rahat çıkarırdı, uyanık kaldığı zamanlarda bol bol karın sırt ayak masajı yap canım yağla ayağını karnını, önemli olan geri kalan yerleri normal giydirsen de karnını sıcak tutmak