Show_must_go_on edabolukbasi Değil ama ortopedik olursa ayak yapısı için iyi olur diyorlar. Ben vicco da almıştım görümcem e bebekten baby walk ilk adım almış ikiside çok rahat kaliteli
sessizkuzucuk Show_must_go_on Yapılan yanlışlardan biri, bir kitapta okumuştum her ayakkabı ortopedik olmamalı. Çünkü ortopedik ayakkabılar ayaklarında rahatsızlık olan kişilere öneriliyor. Bebeklerde de durum aynı, bebek kitabında okumuştum
Bhr28 edabolukbasi açıkçası çok emin değilim ben de alırken mağaza görevlisi yardımcı olmuştu 😅 ancak bu ayakkabı da hafif duruyor , olabilir . İşte ayakkabının yapısı önemli diyorlar , anatomik olmalıymış , ayağı kavramalı gibi .
Show_must_go_on edabolukbasi Bunu ilk 1-2 adım attığında ev içinde giydirdim sonra diğer ayakkabılar ağır geldi sanırım alışana kadar 2 defa dılarıda giydirdim alıştı normal ayakkabıya geçtik ama tam net bilmiyorum maalesef 🤷🏼♀️
Laydaren edabolukbasi buradan bakınca ilk adım gibi görünüyor. Ortopedik değil gibi ama. Ben viccodan aldım. Ama bebeğim onunla yürüyemedi mesela. 20 numarası sıktı 21 numarası büyük geldi :) süs için aldığım bir ayakkabı vardı sizinkine benziyor. Onunla patır patır yürüyor. Anlamak da zor bu bebekleri. Ayağını komple sarması, sıkma ya da büyük gelme problemi olmaması şuan için benim ayakkabı tercihim. Ortopedik ayakkabıları sevemedi. Öneri varsa ben de alabilirim burada bekleyeyim :)
Show_must_go_on sessizkuzucuk Kendi dr. U 12. Ay kontrolünde ayak yapısı için ortopedik kullan kesinlikle 14-15. Aya kadar demişti.
edabolukbasi Laydaren ortopedik değil sanırım ingiltere’den ithal ürünler satan bir sayfa var mamasofi diye instagramda 6 parça kıyafetle birlikte almıştı