mimom_1 4 ay 4 günlük nereye koyarsam koyayım ağlıyor karnı tok altı temiz gaz yok sadece benim çoçuğummu böyle?
rivrivyapma mimom_1 atak galiba benimkinde öyleydi ağlamasa bile mız mızdı sürekli beynimin içinde ağlaması oluyor 6 aylık olacak hala öyle artık beynim yadırgamıyor
Ecemce Maalesef atak bunlar. Benim bebeğim o kadar ağlıyordu ki hiç bir şekilde durmuyordu heralde bir yeri ağrıyor dedim doktora götürdüm hicbirseyi yokmuş büyüme ataklarıymis.