Sibel559 Dün saat 3 gibi e devlette bankaya gönderildi yazısını gördüm fakat hesabıma geçen bir para yok. Yatar mı bugün yoksa yattımi param nerde acaba. ☺️
Minikkizimm Sibel559 ptt ye yatmisti benim param gidip çektim. Kayitli ibaninin yoksa gidip ptt den cekmeniz gerekiyor.
sedaozdemir Sibel559 Bankaya gönderıldı dıyorsa hesap numaranızı gırmıssınızdır oraya yatar,benım de oyle oldu.Bekleyın yatıyor bankanıza