Busramaden benim kızım doğduğundan beri -bir dönem hariç- emerek uyudu,sadece bir ara emerek uykuya geçemiyordu kucağımda piş piş yapıyordum ama kabus günlerdi,1-2 saati gördüğüm oluyordu uykuya geçmiyordu gece 56 kere uyanması da cabası,sonra doktorumuza sorduğumda(uyku sorununu sormuştum uyku eğitimini değil) sabah 7 de kalkacak dedi neee dedim biz 10 da doğru kalkıyoruz ee dedi ben de 10 da kalksam ben de gece 1 den önce uyuyamam.Neyse ben inanmadım bu erken uyanmaya ya he he dedim kesin ondan uyumuyordur ama hayır çocuk uyumuyor,sonra farkettim ki ben kendi sabah uykumdan feragat edemiyorum bir gün ya Allah dedim kalktım erkenden kızı da kaldırdım ve en önemlisi uyku saatleri belirledim her gün aynı saatlerde uyku yapıyorduk,şimdi geceleri uyanmalar kesilmedi ama bazı geceler azaldı zamanla onlar da düzelecek inşallah,ve doktorumuzun vurucu sözü:Dünyaya kaç çocuk getirmeyi düşünüyorsunuz ki bu rahatlık arama çabanız niye?