Ben de senin durumundayım dökülme konusunda. O yüzden kan degerlerimi olcturdum.b12 ve demie eksik çıktı. Şu an takviye kullanıyorum. Kuaföre gidip bı 5-6cm kestirdim uçlarından. Saçlarımı sıkı baglamamaya özen gösteriyorum. Eczaneden bemix, evigen, bepanten gibi vitamin ampulleri aldım ve sampuanima karıştırdım. Bir de duş sonrasi bioblas’in keratin ve kolajen diye bir spreyi var. Onu sıkıyorum. Hem daha hızlı uzadı hem de dökülmeleri ciddi azaldı bunlar sayesinde.