Kubramagdalena 1 yaş oğlum memeye aşırı düşkün, gece saat başı uyanır, gündüz sürekli emmek ister çok yoruldum açıkçası. Memeden kesmek için erken midir? Yada en azından gece nasıl memesiz uyumaya alıştırırım öneriniz var mıdır?
Umutveannesi Kubramagdalena bence tamamen kesmeniz için erken ama gece beslenmesini kesebilirsiniz zaten artık mi faydası da yok. Uyandığında su verebilirsiniz, kabul etmeyip ısrarla meme isterse sizde ısrarla vermeyip uykuya bir şekilde geri döndürebilirsiniz. Çok ağlar uyumaz direnir belki ama sabırlı olursanız bir haftaya bırakır ve kesintisiz uyur
acimavi Kubramagdalena tamamen kesmek için erken. Gece uyandığında pışpışlayın, kucağınızda sallayın sakinleşip uyuyana kadar, zor olacaktır ağlayacaktır ama zamanla alışacaktır. Gündüzü de kesmenizin bir gereği yok
Kubramagdalena Umutveannesi 4 yaş bi oğlum daha var, 3. Ayından beri oğlum gece milyon kez kalkıyor en azından gece emmesini bitirsek gündüz rahat ederim, bayramdan sonra her şeyi göze alıp deniycem valla gece meme bıraktırmayı en azından
BE2020 Oğlum 29 aylık anne sütü alıyor geceleri çok sık kalkıyor en yakın zamanda anne sütünden kesmeyi düşünüyorum çocuk doktorumuz 2 yaşına kadar anne de veya bebekde farklı bir durum yoksa emzirilmelidir dedi 😊