Bebeğim 3ay 20 günlük atak haftasında oldugunu düşünüyorum gece 3 4 saate bir uyanırdı şimdi alarm kurmuş gibi her saat başı uyanıyo emiyo bu ataktanmıdır yoksa doymamayamı başladı yaşayan anneler bi yorum yaparmısınız ruh gibi geziyorum uyku muyku kalmadı