Bebeğim 7 aylıktı uyku eğitimi için danışmanla anlaştık cumartesi günü başlayalım diye konuştuk 2020 yılında Perşembe günü test verdim kovid pozitif çıktım. Hemen beni evde bir odaya karantinaya aldılar eşim ve çocuk içeride. zaten bebe uyumuyor eşim çocukla yalnız başına kaldı mı. Birlikte bir gece geçirdiler sabahı sabah ettiler eşim dedi ki ben böyle 2 hafta dayanamam. kadınla konuşalım eğitimi ben vereyim . kadını eşime yönlendirdim konuştular anlaştılar eğitimi birlikte verdiler 3 günde oğlum sürece alıştı ve İnanır mısınız hiç ağlamadı çünkü anne Stres yapıyor fakat babalar rahat Stres yapmiyor . O yüzden iyi ki eğitimi eşim vermiş süreç çok rahat ve güzel işledi. Hatta uyku eğitimcimiz Bununla ilgili sayfasında bir yazı yayınladı. Babaların uyku eğitimi vermesini Şiddetle tavsiye ediyorum