Kızlar 29 günlük ikizlerim var 34+4 doğdular 10 gün küvezde kaldılar. Aşırı kusma ve kabızlıktan hastaneye gittik bir bebeğimde çok az idrar yolu enfeksiyonu çıktı dün gece 2 ye kadar kan sonucu bekledik ama saat 5 de gelince eve döndük (geri bu gün akşam gitcez) doktorlar kan sonucuna göre değerlendircekler küveze alabilirler iş tekrar çok kötüyüm 10 gün bekledim o kapıda şimdi kardeşiyle beraber beklemek zor geliyor. 😔 Bunun evde tedavisi yok mu acaba ilaç vs