Kızlar 2 aylık bebeğim var ve evet gazlı şimdilerde alttan çıkarmayı öğrense sık sık yapsa da sıkıntımz var gazdan dolayi.. 1 aylık döneminde de memeye geldiği zamn ağlıyordu o zamanlar meme reddi yapacak diye korkmuştum çok şükür ki olmadı bugüne kadar.. ama hala gündüzleri bazen akşamları memeye gelince ağlıyor mesela gece çok güzel emiyor hatta öyle istekli emiyorz ki mutlu oluyorum.. ayağa kalkınca yada yüksek sesle ben mırıldanp şarkı söyleyince ağlaması duruyor emiyor bunun nedeni ne olabilir ? Bunun nedenini bilemesek de bu düzelir mi ne olur bana onu söyleyin 😌 yoruluyorum bu sekilde ve üzülüyorm