Buse18062 kızım 8 aylıkken yürüyordu. Ben de çok erken yürümüşüm ve parmak ucunda yürümüşüm. O yüzden ayak parmaklarımda yamukluk var :) hatta çok erken yürüdüğüm için dizden aşağısı yamulmuş. Doktorun verdiği ortopedik ayakkabılar sayesinde düzelmiş. Yani Bi şeylerin erken olması da iyi bir şey değil. Şimdi oğlum var 10 günlük kızımın doğduğu halleriyle kıyaslayınca muhtemelen oğlumun hareketleri kızıma göre daha geriden gelecek. Kızım doğduğundan beri daha aktifti çünkü. Bu yürüme meselesi çocuktan çocuğa değişen bir durum, 1 yaşı bekler genelde çocuklar. Hiç geç mi kaldı diye düşünmeyin, Çocuğunuz ne zaman kendini güvende hissederse o zaman yürüyecektir zaten.