Lareninannesiii Bebeğim 4 aylık mama emerken biberondan cık cık ses çıkarıyor birisi ay damağı düşmüş dedi damak düşmesi ne oluyor kötü bişey mi bi problem teşkil ediyor mu ? Çok beynimi irdeledi bu cümle geceden beri
Pusat2022 Lareninannesiii öyle bişey mi varmıs ya anca insanı korkutuyolar baska bisey değil. Cocuk biberonu iyi tutamamıştır belki nerden biliyoruz en iyisi doktora sor arkadaşım bazen cevremiz öyle şeyler söylüyo ki insanı cıldırtır
Htc4504 Lareninannesiii ya öyle bisey yok Allah’ım aslında gerçekten bişey yok boş boş konuşan insanlar olmasa gerçekten bişey yok çenesi yorulmuştur tutamamıştır kafana takma canım
Lareninannesiii Pusat2022 çok üzüldüm çok kötü hissettim kendimi gerçekten her kafadan bir ses çıkıyor
Lareninannesiii Htc4504 daha minicik zaten pramatüre bir bebek çok korkuyorum istemeden ona zarar vermekten ve bunu farketmemekten
Htc4504 Lareninannesiii hiç bişey olma Allahin izniyle sen annesisin en iyi sen bilirsin kimsenin lafına bakma kuzum