AselSenam E devlette talep toplama projeleri için hak sahipliği kısmında asil olarak hak sahibi oldunuz yazıyor ama sorgulama yerinde süreç devam ediyor yazıyor. talep toplama ney toki çıktı mı çıkmadı mı hiçbir şey anlamadım???