Merhaba ya arkadaşlar bir doktor modumu düşürdü. Kızım 10 aylık ve 8.5 kilo anne sütü ve ek gıda ile besleniyor ve iştahlıda bir çocuk ne verirsem ne hazırlarsam yer ama metobolizmazı güzel çalışıyor ve o sebeple çok kilo almıyor diye düşünüyorum. Kendi doktorumuza göre kilosu normal çünkü anne baba olarak bizde çok kilolu insanlar değiliz. Bu hafta doktorumuz yoktu ve kızım hastalandı aynı hastanede başka doktora götürdüm mecburen ve odaya girer girmez kaç aylık bu kız çok zayıf diye tepki gösterdi gerçekten kızım zayıfta görünmez. Ama hasta olduğu için haliyle baya yorgun görünüyordu. Sizcede kilosu normal değil mi? Canım çok sıkıldı ya