Omersaff1 merhaba tesadüfen gördüm yazmadab geçmek istemedim. Biz 1.5 yaş civarı ve ondan 6 ay sonra iki kez havale geçirdik. İlk geçirdiğinde ateşi yüksekti soğuk kompres yapıyordum o sırada nöbet geçirdi. Baya kötü ve uzun sürmüştü. İkinci havalesinde yine ateşliydi ama çok fazla yoktu ateş düşürücü verirken biraz zorlamıştım onun üzerine nöbet geçirdi tekrar ( zorlama da ilaçta tetiklermiş) ikincide hastanede yattı ateşi 24 saat boyunca çıkmayıncaya kadar. İlk havalesinden itibaren nöroloji dr kontrollerne gittik. İkinci havalesinden sonra ateş düşürücü dışında bütün ilaçları yasakladı bize soğukalgınlğı öksürük vs gibi. Çünkü tetikleme yaparmış. Ve 6 7 yaşına kadar tekrar edebilirmiş havale olayı. Bir tane ilaç verdi ateş 38 olduğunda bunu kullanacaksınız ve direkt doktora gideceksiniz dedi. Allaha şükür bir daha yaşamadık en son mi kontrolümüz de de bir sıkıntı görmedi dr.