Betulkok Arkadaşlar 2 gün önce 37 haftalık sezeryan doğumum oldu bebeğim solunum sıkıntısı yaşıyor ve sütüm gelmiyor damla ve çay kullanıyorum ama hala yok lütfen bana en etkili yöntemi söyler misiniz
deletedmom719 Betulkok sütün bebek çektikçe gelir. Süt gelmese bile sürekli emzir. Bir de Facebook da Emzirme yardı mı diye bir grup var mutlaka oraya katıl. Ordaki kişiler sana yardımcı olacaktır.
Gul0608 Betulkok hastanedeki süt sağma makinelerini deneyebilirsin onların çekiş gücü çok daha iyi ya
Oaoa Betulkok geliyor gelmiyor diye sakın düşünme kendine olumlu mesaj gönder Rabbim yavrumu rızıksız bırakmaz deyip bol bol emzir saate bakmaksızın.balkabağı tatlısı olur çorbası olur şu an tam mevsimi zaten bende güzel süt yapmıştı.Birde yoğurtlu havuç güzel süt yapmıştı.Rezene kimyon vs bunların pek faydasını görmedim.Promalt içeceklere sakın başvurma derim süt yapmamakla beraber içerdiği aşırı şeker bize kilo olarak geri dönüyor.Bol bol sıcak duş al duşta tarakla göğsünü süt kanallarını açacak şekilde aşağı doğru tara göğüs masajı uygula.Benden tavsiye pompaya vs başvurma derim ilk başta süt az geliyor pompada az sütü görünce insanın morali bozuluyor sütüm ok hissine kapılıyor.Sen sık sık emzir gerçekten herkes bunu diyecek ama doğru emzirdikçe geliyor süt.
210796 Su iç bol bol.benim ilk günlerde iştahım yoktu hep su içdim.şimdide gündüzleri isteöesemde akşamları su için deliriyorum resmen
Betulkok Bebeğim solunum sıkıntısı sebebiyle bana verilmedi sağıyorum ama sadede göğsüm ıslanıyor akmıyor
Muhendisella_ Betulkok su , huzur ve emzirmek veya sağmak. Baska yolu yok . Gıdalar oyle cok aşırı da etkili değil.
ertus26 Betulkok telaş etme gelecektir sütüm Yok diye düşünme bile çoğalacak gün geçtikçe. Sıcak su memelerde ki damarları genişletir sen banyo yapamıyorsan bile sıcak suya bez batır göğsüne koy sıcak kompress uygula ve sut masajı tekniklerine bakıp göğsünü ov bu esnada rezene anason karışımı ve bolca su ic benimde 1 damla elimle sıka sıka zor çıkıyordu sonra normale döndü üstelik sağma makinası cok kullandım
Deryauras12 Betulkok Bende 15 gün önce 38 haftalık sezeryan doğum yaptım 3.gün sütüm geldi eve gelip ılık bir duş aldığımda tamamen sütlerim indi.Duş almanın faydası çok.Gelecektir üzülmeyin.
Betulkok Bugun taburcu olcam ama bebeğimi vermiyorlar . İnşallah eve gidince ilk işim bi duş alıp göğsümü yeniden sağmak olcak. Bol bol duaya ihtiyaçım var lütfen Allah rızası için..
Ravzaninannesii Betulkok bol bol su için ılık bir duş alın süt kanallarının açılması için. Ben çay da çok içiyodum bir de incir suyu bende çok süt yapmıştı çok faydasını gördüm benim kızım da bir süre küvezde kaldı bir de sağım yapın asla pes etmeyin ne kadar sağım yaparsanız umut o kdar artar asla kfanıza bişey takmayın kendiniZi üzmeyin strese girmeyin anında etkiliyor olumlu düşünün inşallah sütünüz gelir
busratezkan Betulkok Öncelikle stresten uzak durun,sütüm gelmiyor diye stres yaparsanız inanın çok etkiliyor.Bol bol su için,sürekli emzirin süt arttırıcı gıdalar yiyin-için.,lactamil çay için,bayağı işe yarıyor.
nagehanyorulmaz En iyi yöntem sağmak dinlenmek ve moral bozmamak iyi bir pompa kullanın elektriiklilerden
Ask17 Betulkok bende çaylar hiç bi işe yaramadı. Promalt güzel sür yapıyor bide baklava filan ye bol şerbetlisinden😊
Mom9 Betulkok bol bol sağım yapacaksınız ya da emzirme ama bebek küçük olduğu için çok randımanlı ememez o yüzden hastane tipi makine kiralayıp bir ay sağım yapın. Bende 34.haftada doğum yaptım o hafta geldi sütüm. 2 aylığız sadece anne sütü alıyor
kiliclar [bilinmeyen] süt için ben bol su ve komposto içtim her meyveninkinden onun hariçinde hurma yedim ve lactamil çay içtim.