Bebeğim 2 ay 12 günlük aşırı gazlı bir bebek kolik denildi ama hiç durmadan sabahtan gece yarısına kadar ağlarmı kolik bebekler dün mahvolduk korktum hastaneye de goturduk bişe çıkmadı ama patladı artık ağlayamıyo inliyodu gece 😭 uyuyamadı bişe yemedi böyle sürerse kiloda verir reflüsü de var ama hangisnden ağlıyor bilemedim. Biogaia baslamıştık 4-5gundur acaba o mu sancıyı arttırdı kimisinde öyle oluyormuş