Kızlar Kızım 8 aylık geceleri çok sık uyanıyor delirmek üzereyim artık saat başı uyanıyor karnı acıkıyor mama olarak sma 2 kullanıyoruz ama doyurmuyor heralde sizler hangi mamayı kullanıyorsunuz bilgi verir misiniz ek gıdaya geçtik ama iştahı yok gündüz ek gıda ve anne sütü ile destekliyorum bir şekilde ama geceleri kabus oluyor resmen 1,5 saatte bir kalkıp 100 cc çivarında yiyor bazen onu bile yemiyor az az yiyp sık sık uyanıyor ne yapacağım sizin bebekleriniz kaç kere kalkıyor nasıl yapıyorsunuz artık büyüdüler çok sık kaşkmamaları lazım