Mihrican_21_ korkmayin zorlamadan olmustur. Bende 7.5 ay once sezaryen dogum yaptim birebir aynilarini yasadim yasiyorum doktoruma sordugumda herhangi bir acilma yirtik vs birsey olsa acidan duramazsin demisti banada cok mantikli gelmisti. Ne zaman kendimi yorsam cok ayakta dursam canim yanar hala ne yazikki bir yil boyle olacakmis. 2. Yilda gececekmis yani benim doktorum boyle soyluyor.