Fdnn38 Elimde 4 adet 100 ml 3 adet 50 ml sıfır kutuda hiç açılmamış mustela pişik kremleri var. Karşı ödemeli satmak istiyorum. 100ml leri 80, 50 ml leri 40 tl ye verebilirim
iremdonmezz Fdnn38 ben büyük olanlardan alırım ancak siz hem kutusuna hemde kremin üzerini vs kontrol edip skt bulup yazabilir misiniz kutuda yazmama ihtimali olmaz
Fdnn38 Menekse_ 50 ml ler 07.24 ama 100 ml ler yazmıyor kodlar var birsurü ama yakın zamanda almıştım.2 ay olmadı trendyoldan almıstım
Fdnn38 durukusunannesi_ eşim şehir hastanesine gidecek aslında bugün. Ordan alabilirseniz yollayabilirim
Fdnn38 Tubican12 bende anlamadım onlarda yazmıyor. Beraber almıştım aslında hepsını aynı yerden. Kodla var ama uzerlerınde
Fdnn38 iremdonmezz bende anlamadim ama yazmiyor. Barkod nolari yaziyor. Isterseniz fotolarini atabilirim. Buradan ozelden yazisma sansimiz var mi?