Bizimhikayemiz Kizlar oğlum dun aşı oldu bu geçe resmen mama istemedi zorla icirdim yok kendi de uyanmiyor normal mi
-Senaninannesi- Bizimhikayemiz normal benim kizimda emmek istemiyordu sütümü sagdim oyle zorla verdim icti cunku cani yaniyor normal düzelir
-Senaninannesi- Bizimhikayemiz merak etme sancısı geçince kendi emmek isteyecek aşı yüzünden cok agladiysa yorulmuştur dinlensin içmeye devam eder bide emme saatlerini kontrol et cok fazla ac kalmasın gecmis olsun
Snmazra Dün bizde menenjit vurulduk valla bu aşılar çok üzüyor yavrulari yahu..normale 24 saate düzelmesi lazım sanırım