ekuru Oğlum 7 aylık ve hala gazdan yana dertliyiz geceleri mahvoluyoruz. Mamaya başlayacağım, işe başlayacağım için bu sebeple gaz yapmayan mama tavsiyelerinizi almak isterim🌸 fiyatı farketmez, teşekkürler💐
ogzbyz ekuru bize hipp organik combiotic iyi geldi sadece 5.5 aylık kızım 3-4 mama denedik en iyisi bu geldi.
Benimdunyamm ekuru denemeniz lazım her bebeğin bünyesi degisiyir biz doğduğundan beri Aptamil kullanıyoruz
Ece34 Kızım 8 ay 7 günlük doğduğundan beri Hipp 1 Organik Combiotic Bebek Sütü kullanıyorum çok memnunum şükür hiç kabız olmadı ve doğduğundan beride oldukça gazlı bir bebekti.Evet biraz pahalı diyebiliriz.Her mama her bebekte farklı etki gösterebilir ama bu mamişi denemenizi tavsiye ederim🌺
B1elf Bu iş maalesef deneme yanılma yöntemi ile belli oluyor sütüm hic olmadı hipp combiotic içti 2 ay gazdan çatlıyor morarıyordu 20 saat agladigi gün olmustu ayrica 12 13 gün kadar kabizligi da oluyordu bebelac gold aldik onda da fayda etmedi sma optipro aldık 4. Ay gibi basladik ona da cok sukur hepsi gecti kabizligida gecti o yuzden denemniz gerekiyor