@Sevvalboke biz 6 aylık olucaz yarın tam, 2 bucuk aylıkkenden beri gece beslenmesini tamamen kestik. Yani şöyle kendisi uyanırsa ıh mıh diyip sağa sola dönmeye başladığı an hemen uyanıyorum zaten, mamasını hazırlıyorum o da 30 cc falan onu bile uykulu haliyle içemiyo geri uyuyo. Beslenmemiz yok diyebilirim. Mesela bu gece hiç kalkmadı muhtemelen 6 gibi uyanır o zaman veririm az birşey geri uyur sonra. Kilo alımı normalse bence sizde kesebilirsiniz tamamen, ki ben taa 2-3 aylıkken kesmiştim. Uykuyada ihtiyacı var çünkü bebeklermizin. Gece beslenmesinede alışsın istemiyorum rutinimiz böyle, uyanırsa az birşey yapıp veriyorum geri uyuyo zaten içemiyo bile gerçekten ayılıpta