edafmo Ben bunu aldım ama gece ve gündüz olarak iki çeşidi varmış. Bu hangisi acaba? Bir de faydasını gördünüz mü? Günde kaç kere kaç ml veriyorsunuz acaba
Taze1mom edafmo merhaba ben 3 sene önce oğluma kullanıyordum önce night olanı aldım işe yaradığı söylenemez sonrasında bunu aldım 2 şişede gaz falan kalmadı 🥳 biz günde 3 kez 5 ml veriyorduk yanlış hatırlamıyorsam 🤗
DesorLiviya edafmo oğlumda kullanmıştım 2018 de gece ve gündüz olarak her ikisinide kullandım faydası oldu
DesorLiviya edafmo kaç damla verdim hatırlamıyorum aradan dört sene geçti ya ama şey dört gün sonra etkisini görmeye başladım kullanımda dört gün sonra