Bilgilianne21 özel hastanede aşı yaptırırsak ücret alıyolar mı aşı günümüzde doktora randevumuz var özel hastanede yaptırayım diyordum sağlık ocağı daha uzak kalıyor
Ebrushkaa Bilgilianne21 sağlık bakanlığının çocuğa yaptığı asilardan ücret alınmaz çünkü hastaneye onun ücretini ödüyor.ozel aşılarıda zaten parasını siz ödüyorsunuz vurulurken falan cüzi bir miktar isteyebilirler
kelebek_17 Bilgilianne21 devlet aşısından ücret almıyorlar, özel aşıyı nerde yaptırırsanız yaptırın ücretli. özel sağlık sigortanız varsa hastanede bir kısmı karşılanıyor.
edafmo Bilgilianne21 özel aşkı yaptırırsanız aşıya para veriyorsunuz, sağlık ocağının yapacağı devlet aşılarını değil
Bilgilianne21 tekbasimabakiyorum kelebek_17 edabolukbasi edafmo Hepatit B aşısı yapılacak 1. ay aşısı ona ücret vericek miyiz özel aşı mı oluyor anlamadım
MetGok Bilgilianne21 sağlık ocağında sizi takip eden bir ebe olmalı. Sağlık ocağında olacaksınız bütün aşıları her ay var neredeyse bir kaç tane özel aşı var onları isteyen oluyor. Özel aşılar eczaneden para ile alınır onları ister gidip sağlık ocağında yaptırın ister kendi doktorunuzda yaptırın zaten kendi doktorunuz be zaman gitseniz muayene ücretini alacaktır
Bilgilianne21 edabolukbasi o zaman ücret vermiyoruz yani sanırım sadece muayene ücreti mi alıyo doktor
edabolukbasi Bilgilianne21 valla ben devletin karşıladığı aşıları sağlık ocağında yaptırdım hep geçen hafta menenjit aşımız vardı hemde kontrolümüz çocuk doktoru yaptı muayene ücreti verdik sadece aşı ücreti vermedik