Annesininguzelkizi
15 aylıktı bırakmıstım kolay oldu nasipse 3.cocugumda doğunca 6.ayda bırakmayi düşünüyorum
Birden kesmedim. Bir gün emzirdiysem diğer gün emzirmedim yavas yavas kestim
Emzirmediğim günlerde su teklif ettim. Baslarda cok cok su içti sonra bi dönem içmedi kiii oglum cok memeci bi cocuktu asla bırakmaz memeyi diyordum ama kolay oldu
1 ay gibi sürede unutmus oldu