ZumruduAnka Merhaba sevgili anneler bebeğimin sık sık gece uyandıracak kadar gaz problemi oluyor ağlıyor kıvranıyor hala böyle gazı olması normalmi yaşayan varmı? Her şeyi yiyor neyin gaz yaptığınıda bilmiyorum doğrusu. Tavsiyesi olan varsa çok dua ederim
Berilikomunannesi ZumruduAnka canım bir şeye alerjisi var olabilir. Çok ucu açık bu alerji olayının ama rahatlamak istiyorsan bulmaya çalış. Bizim domatese salçaya varmış mesela salça giren yemek yediğimde çocuk gece kıvranıyordu. Sonra süt ürünlerine yumurtaya varmış onlar zamanla geçti. Sanada bebeğine de çok iyi gelir rahatsız eden şeyleri bulursan. Mesela soya ya alerjisi olan bi tanıdığım var abur cubur yiyemiyordu kadın soya herşeyde var
ZumruduAnka Berilikomunannesi bende düşündüm bunları ama her zaman yediği şeyler bazen gaz yapıyor bazen yapmıyor anlamıyorum tekrar gözden geçirmek lazım sanırım. Allah razı olsun…