Elifimm077
Halk arasında kız bebekse bulantı olur diye bir algı var ama bu kesinlikle cinsiyetle alakalı değil. Biz üç kardeşiz, annem üçümüzde de mide bulantısı ve kusma yaşamış, özellikle erkek kardeşim de söylediğine göre günde 8 saat hastanede serum yemiş aylarca,yardıma da anneannen gelmiş. Bu arada benim de oğlum var başlarda 8 kilo verdim tekrar kilo aldım ama hamileliğin 6 7 haftasından doğurana kadar mide bulantılarım ve kusmalarım devam etti kilo alma kısmına gelirsek gebelikle alakalı bir durum değildir 2 trimesterin ortalarında yavaş yavaş o kilo belli oluyor özellikle 3 trimesterda