-Lina- yanlış yaptığınız bisi olduğunu düşünmüyorum. Ben ne desem yalan olur çünkü bazen böyle şeyler kişisel oluyor. Benim bebeklerim küçük doğdukları için ben bu konunun üzerinde biraz fazla duruyorum. Yemediklerinde tamam bırakalım diyemiyorum yiyebilecekleri şekilde alternatif üretmeye çalışıyorum. Mesela doktorum kaşık mamasina başlayabilirsin demişti verdiği listede de şey yazıyordu işte mesela kabak pişirdiniz diyelim sevmiyor yemiyor sevdiği bi kaşık mamasinin içine katıp verebilirsiniz yaziyor. Öğlen yumurta sarısı veriyorum yanına da peynir koyuyorum ayrı ayrı tattiriyorum daha sonra yine mamalarina karıştırıp yediriyorum. Dediğim gibi her bebeğin kendine özgü bi yapısı her anneninde kendi çocuğu için yaptığı farklı deneyimler var. Eğer bebeğiniz saglikliysa kilosu yerindeyse sizde elinizden geleni yapiyorsaniz daha ne olsun 🤗