Elisarli benim bebeğimde 7 ay 10 günlük. Yazılanları okuyunca kısa süreli şok geçirdim. Benim bebeğimde öğleye doğru bir öğün akşama doğru bir öğün yapıyor. O da tamamen keyfi isterse ya bir yemek kaşığı kadar ya da bazen bir çay kaşığı kadar. Keyfi istemezse yemiyor bende ısrar etmiyorum. Yedikleri de kısıtlıdır. Avokado, muz, yoğurt, domates suyu(asitli olduğunu biliyorum yalnızca bir çay kaşığı kadar veriyorum), tarhana çorbası. Eline de bazen elma, armut, salatalık gibi şeyler veriyorum. Ben mi az veriyorum. Yani en iştahlı zamanında bile bir çay bardağı kadar yemez. Kilosu da üst sınıra yakın kilo alımı iyi diye önemsemedim canı ne zaman isterse o zaman yesin dedim. Yorumumu okuyan arkadaşlardan yorum bekliyorum. Eğer yanlış düşünmüşsem uyarın da bebeğime yanlış birşey yapmış olmayım 🙏🏻