Merhaba sevimli anneler🥰
1 ay 23 günlüğüz. Danışmak istediğim bi şey var; ben babamın emeklisini alıyordum ancak bu para evlenince kesildi. Eşim müzisyen ve devamlı bir geliri yok. Bebeğe sigorta yaptırmak istiyorum, sigortam da yok. Ne önerirsiniz? Emlak sektöründeyim ancak hamilelik sürecimde ve doğumdan sonra pek çalışamadım, haliyle benim de devamlı gelirim yok. Para yüzünden yaşanan tatsızlıklar bir yana, elime geçen parayı eşime vermek yerine çocuğumu sigortalatmak istiyorum. Kendi kazandığım parayla ancak kredi kartlarımı, ofis borcumu, aldığım kredileri ödeyebiliyorum, eşimin bazen çok az katkısı olabiliyor. Ayda yılda bir belki 1000-1500 asgari borç tutarını yatırabiliyor. Danışabileceğim kimse de yok. Aşağılık kompleksi yüzünden hakaretlerine de maruz kaldığım bir dönemdeyim. Çocuk var diye katlanmak da endişe verici. Boşanmalı mıyım bilmiyorum.
Şimdilik sadece sigorta önerisine ihtiyacım var. Kafanızı şişirmeyeyim. Sevgiler, öpücükler 💋
Destekleriniz için de şimdiden teşekkürler 🙏☺️