Angelss12 Liyaelvin ben battaniue örtüyorum bazen soğuk oluncaya uyku tulumu giydiriyorum ama o terletiyor artık kaldırıcam
Stresbabacimstress Liyaelvin doğalgazı kapatmama rağmen ev 23 derece bende ince nohut battaniye örtüyorum gündüz de Müslin örtü çöm soğuk havada uyku tulumu.
Ymkftm Liyaelvin benim yaramaz ne üstüne örtsem yüzüne çekiyor uyurken korkumdan uyku tulumu giydiriyorum 😬
Mercosey Liyaelvin uyku tulumu alın evin derecesine göre tog değeri olan rahat edin. Ben aldım bi yazlık bi kışlık üzerine ne örteyim aman üstü mü açıldı. Gece emmeye kalktığında üzerini açtım üşüdü mi derdi yok. Herkese aşırı aşırı aşırı tavsiyemdir.
gulcincelebi_ İnce battaniye örtüyorum çokta sıcağa alışmasın diye zaten doğalgaz yanıyor sıcağa alışınca dışarı çıkınca hemen hasta oluyorlar
Gunes789 Liyaelvin oda 23.5derece ince giydrdn üsütüne ince battaniye örttüm şimdi baktm donmuş çocuk. İnce uyku tulumu giydiriyorum terliyo. Ben arasını bulamadm bi türlü
Seymaemre-asya34 Liyaelvin sıcağı sevmyr sıcakta uyumaz durmaz mesela nohut battaniye bazende battaniye düz , ortsemde açıyor üstünü