Her 2 saatte bi vermelisin. 2 saati gecirmee. Benim kiziminda sariligi vardi. Ve fototerapi aldi. 17.8 e kadar yukselmisti. Kan sekeri hizlica dustugu icin uyusa bile uyandir dedi doktor. 2 saat sonunda lafigimda ilk altina bakiyorum. Deismem gerekiyorsa deistiriyorum boylrce uyaniyordu. Yada gazi varsaa sirtjni sivazliyordumm ve sonra sutumu veriyordum. Gogsumu almadi hep sagip verdimm yetmediginde mama takviyesi yapdimm.