aysenur06 gündüz dinlenmeye çalış gece de olabildiğince sık sık emzir ve su içmeye çalış , gece yetmiyorsa mamayı kaşıkla ver ki biberona alışmasın , annes ütüne yakın mama kullanmanı öneririm. aptamil gibi
mutludilek mama veriyormusun peki geceleri de beslenmesi laızm ben mama veriyordum aptamil ile anne sütü beraber
kiliclar bizimde süt azdı bazen sizinki gibi boş emiyordu bende erken başladım mama takviyesine anne sütüne benzer diye aptamil önermişti doktorda onu verdim.