Merhaba hanımlar. Adetim bir kaç gün gecikti, dün hafif bi lekelenmem oldu adet oldum sandım ama sonra hiçbir şey gelmedi. Bugün test yaptım erken gebelik testi. Başta tek çizgi çıktı yarım saat sonra baktığımda çift çizgiydi akşam baktım baya belirginleşmiş. Bir tane daha yaptım onda tek çizgi var. İçim içimi yiyor. Sonradan belirginleşen çift çizgi pozitif sayılır m?