Kızlar microblading yaptırdım.. özellikle ilk seansta %80 solma olacak dedi yapan kişi..benimki bildiğiniz %100 soldu..hatta kız kardeşimde yaptıracaktı benden görüp…2 haftadır görmezdi beni,bu ne ya dedi,berbat olmuş diyor…ilk yaptırdığım hafta çok güzeldi ama şimdi berbat görünüyor, sanki hiç yapılmamış gibi..2 ve 3.seansta kaş yerine oturuyor ve artık güzel duruyor diyenler oldu..mesaj atanlar oldu arkadaşlarım, ilk öyle olur 2 ve 3.de istediğin kaş oturuyor artık,solma vs olmaz diyorlar.. keşke bayrama yakın yaptırsaydım…soranlar olacak bu ne diye..bende boyamak zorunda kalacam 2.seansa gidene kadar…yaptıran var mı aranızda? Gerçekten bu kadar solma oluyor mu ilk yaptırmada…..