Kızlar bebeğime geçen ay hipp organic combiotic mama başladık 350 gram olan teneke kutudan onu bitirdi sevdi kusturmadı kabızda olmadı sonra e bebekten 800 gram olanını aldım aynısının kutuda olanı içinden kapalı 2 poset cıktı ne zaman onu actık kullandı içer içmez direk kaka yapıyo ve kakası sırf mama kokuyo kötü bi şekilde başına gelen varmı kutuyla tenekedeki mamada fark olurmu