Merhaba 1 hafta önce hapşurukla başladı öksürük eklendi anasağlığına götürdüm soğuk algınlığı için şurup verdi 5 gün kullandım bugün tekrar götürdüm sırtını dinledi ciğerleri temiz bişey yok ateş olmadığından antiyotik yazmıcam dedi. Gece çok öksürüyor gündüz nadir. Başınıza geldi mi nasıl geçer napabilirim yardım lütfen içim parçalanıyor