Nazfiruze Merhaba, 3.5 aylık bebeğim var henüz 40 kanaması hariç regl olmadım. Ertesi gün hapı kullanabilir miyim emziriyorum bebeğime sakıncası olur mu ?
Mevaerva Nazfiruze doktora sor canm emzirirken kulnamk olurmu emziren icin hap var korunma habı bnce hap korkuyor mu gerçekten bide eşinde korunsun arkadaşım bebegi 3 aylıktı hamile kaldı
acimavi Nazfiruze haptan sonra 8 saat emzirmemeniz gerekiyor diye biliyorum. Doktora danısmanız en iyisi olur
Mercosey Nazfiruze iki çeşit var biri kullanılıyor emzirirken biri kullanılmıyor. Eczacıya sorun alırken acimavi
gulcincelebi_ Bende bekleyim burda 😂😂 Birileri akıl verir. İğne konusunda da bilgi verin kızlarrr hap mı iğne mi ?
Mercosey gulcincelebi_ ertesi gün hapı doğum kontrol yöntemi değildir. En en en fazla yılda 2 kere kullanmanız lazım. Yoksa mahvedersiniz hormonlarınızı. diğer doğum kontrol hapları da iğneye göre kullanması daha kolay gelir bana ama yani size bağlı biraz. Hapı hep aynı saatte almanız lazım unutmamanız lazım. Uzun süreli kullanımda kalp üzerinde damarlar üzerinde olumsuz etkisi var. Sigara kullanıyorsanız mesela haplar önerilmiyor.
gulcincelebi_ Mercosey sigaraya yeni başladım lohusalık beni maf etti ve daha gebelik düşünmüyorum oğlum büyüyene kadar da bağlatamam şuan bakacak kimse yok. Bana iğne daha iyi dediler bilmiyorum ne yapcam
ayselk3564 bir ella var birde ertes 72 sanırım ella içildikten spnra 1 hafta bebeginizi emziremezsiniz ertes 72 içtikten 8 saat sonra emzirebilirsiniz ikiside yogun hormon içerdigi için direk süte geciyor 😢
Mercosey gulcincelebi_ tamamen size kalmış yani iğne olmak kolayınıza gelirse onu olun. Ben kendim için dedim hap daha kolay diye ama spiral de taktırabilirsiniz. Cilt altı implantlar var yeni yeni yaygınlaştı. İğneden de kolay
gulcincelebi_ Mercosey Onu nerede takılıyorlar taktırmak için özel gün olması gerekiyor mu 3 aydır olmuyorum çünkü
Mercosey gulcincelebi_ valla özelde takarlar ya öncesinde bi gebelik testi yaparlar nolur nolmaz diye özel günü yok bildiğim kadarıyla
gulcincelebi_ Mercosey teşekkür canım yeni doğum yaptım 3 ay oldu ondan relg olmuyorum herhalde ben bi sorup öğrenirim hastaneye takılırsa iyi olur 33 oldum artik daha çocuk yapacak güç yok artık
denizmavisi1 Nazfiruze ben kızım 4 aylıkken hastaneye gitmiştim korunma yöntemleri için doktor emzirdiğim için hap önermemişti o sipirel önermişti bende sipirel taktırdım
Sera3535 Merhaba bende Ocak ayında ertesi gün hapı aldım Nisan ayında da adetim geldi gebelik yoktur dimi kan test falan hiç bişey yapmadım